Saturday 21 August 2010

Kata Alu-aluan

Sirih berlipat sirih pinang
Sirih dari Pulau Mutiara
       Pemanis kata selamat datang
           Awal Bismillah pembuka bicara


Salam 1 Malaysia kepada pengunjung blog saya iaitu Pengurusan Perniagaan Keluarga dan selamat datang saya ucapkan.Topik blog yang cuba saya utarakan disini adalah Pengurusan Perniagaan Keluarga dimana ia dapat dijadikan panduan ataupun rujukan kepada kita semua tentang pengurusan perniagaan keluarga. Walau bagaimanapun, tajuk yang saya ketengahkan ini banyak memberi manfaat kepada kita semua, terutamanya kepada mereka yang sememangnya mempunyai rancangan untuk memulakan perniagaan keluarga.


Harapan saya kepada pengunjung blog saya ini adalah selepas saudara dan saudari habis menelaah topik blog yang saya cuba utarakan ini, sila lampirkan komen anda pada bahagian yang telah disediakan. Ini dapat membantu saya membaiki kelemahan saya saya dalam penulisan blog.Selain itu dapat membantu saya dalam mencapai markah yang sepatutnya kerana blog in merupakan assignment saya dalam subjek Bahasa Melayu Pengurusan.

1 comment: